Obľúbené filmy (10)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Prebudenie (2007)
Nedotknuteľní (2011)
Tak tenhle film mě naprosto dostal! Sice jsem viděla vysoké hodnocení i komentáře, ale vůbec by mě nenapadlo, že příběh o negříkovi, co se stane BFF s elegánem na vozíku bude tak neuvěřitelně pohlcující, naplňující, ohromující ...aaaa! Francouzi holt ví, jak natočit dobrý film a potvrzuje se mi to čím dál víc. Vřele a maximálně doporučuju!
Klub bitkárov (1999)
Kult hákového kríža (1998)
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Nezapomenutelný film...trochu mě udivuje, že nemá ještě vyšší hodnocení, ale člověk zřejmě nemůže chtít všechno (možná jen s tím parfémem :D ). I když je to poněkud delší film, každá minuta rozhodně stojí za to, takže jedině doporučuji.