Posledné recenzie (151)
Sněžné bratrstvo (2023)
Myslím, že tu svojí plánovanou dvoutýdenní carnivore dietu na nějaký čas odložím.
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Po téměř devíti pomalu a postupně zhlédnutých sériích snad můžu hodnotit. Trapné vtipy se střídají s těmi povedenými. Seriál si nebere servítky. Těžko říct, jestli by to dneska prošlo. I když se jede stále na stejném schématu, tak to funguje. Na zápletkách jednotlivých dílů (většinou) moc nezáleží. Důležité je ponížit zapšklého páprdu Ala - prodavače bot, předvést neschopnost líné, jednoduché Peggy, tupost jejich fantasticky naivní dcery Kelly a vychcanost nadrženého smolaře Buda. K tomu si přičtěte agresivní feministickou p**u ze sousedství a její dva pokaždé trochu jinak cáklé manžely, kteří se v seriálu vystřídají... dostanete koktejl přízemnosti a dysfunkčnosti americké nižší střední třídy. Žádná z postav nemůže být reálně nikomu sympatická, jde o promenádu charakterových vad na tisíc a jeden způsob. Ale jelikož je celý seriál úmyslně přetažený do absurdnosti, tak si nakonec oblíbíte všechny. Pokud vás tedy baví tento druh tupého humoru... Suma sumárum, je to takovej horší Red Dwarf, který se neodehrává na kosmické lodi ztracené v hlubokém vesmíru, ale na předměstí Chicaga.
Konštelácia (2024) (seriál)
Zabitý potenciál. Zajímavý mysteriózní nápad se vysvětlí během prvních dvou dílů a od té doby ho seriál neúprosně dojí a k ničemu dalšímu nesměřuje. Nasnímané je to dobře, má to krásnou hudbu, ale co s tím, když postavy plácají ty samé kraviny pořád dokola. Počítal někdo, kolikrát ta malá otravná holka řekla "mamma" s tím jedním, stále stejně depresivním výrazem ve tváři? Fotr je zbytečná buzna - pracuje jako učitel ve školce, smaží lívance, bulí a chodí ke cvokařce. Lepší, kdyby se nechal utratit.