Recenzie (82)
Nočná hliadka (2004)
Vážně vcelku povedené fantasy, ale něco mi tu chybělo, jakoby tam byla nějaká scéna, která mi chyběla od 5. hvězdičky.
Svetová invázia (2011)
Mnoho povyku pro nic.
Resident Evil: Afterlife (2010)
V tomhle filmu nevím, jestli se mám pokoušet odpustit pár chyb a dát 3*, nebo jestli dát jen 2, protože se to vážně nedalo. Děj naprosto nulový, efekty 3D podprůměrné a naprosto dementní skluz, přitom první 3 díly se dali, ale tohle mě neohromilo.
Wanted (2008)
Překvapivě dobrá vizuální podívaná s McAwoyem Jolie a Freemanem. Už z hereckého obsazení jsem věděl, že se nebudu nudit (a nemýlil jsem se). Film obsahoval dobré vlohy do akčního fantasy thrilleru. Ale přesto mi na tom něco chybělo, ale nevím co. Každopádně (4/5).
Strážcovia (2009)
Úžasná komiksová podívaná, která se mi hodně líbila. Nádherná vizualizace, příběh na super úrovni. Ty 3 hodiny filmu jsem se vůbec nenudil.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Seriál, který provázel mé dětství a provází mě do ted. Má to originální nápad, hodně humoru a hlavně hodně dílů. Seriál mám do ted na DVD všechny díly.
Funny Games USA (2007)
Tenhle film je brutální a nechutně dobře promyšlený a přesně tahle brutalita udělala z filmu napínavý thriller. Kluci si z rodiny udělali loutky, které jednoduše ovládali za nitky. A myslím, že Haneke vytvořil bezvadný thriller.
Futurama: The Lost Adventure (2008)
Nechápu, proč do csfd dávají sestříhanou hru, to vážně nechápu.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Tak jako když se řekne Americká rodina vybaví se mi Simpsonovi a jejich super animované aférky v každém díle. Můj nejoblíbenější animák.
Misia na Mars (2005)
Tenhle film kromě dobré vizuální stránky a akčně vybitých zásobníků (které byly i ve hře) neobsahoval vůbec nic. Pořád jen chodili dokola, stříleli na slepo a nacházeli mrtvé vědce. Ale taky jsem od filmové hry nic moc nečekal. Tak abych to shrnul 1 hvězdičku dávám za herecké obsazení a druhou hvězdičku za vizualizaci jinak to stálo za hovno.