Recenzie (5 275)
Biely, biely deň (2019)
Absolútne nepozeratelná islandská ober pičovina. Super ODPAD!
Proxima (2019)
Presne som dostal to, čo som čakal. Náročný výcvik z pohľadu ženy, ktorá má v hlave plno iných myšlienok a myslí si, že bez nej sa celý systém zrúti. Na jednej strane pochopiteľné, na strane druhej ( hlavne v závere ) ohrozenie celej misie, čiže číre bláznovstvo. Tie kritéria by mali byť nastavené inak. Film je aj napriek tomu fajn, Evka a jej cecky to tam držia, ale žeby som bol nadšený, to nie. Rozpačité 3 z 5
Na dosah ruky (2018)
Ježíš, úplne milujem tieto filmy, kde kde jaky odkundes poráža najlepších, čo na to trénujú celý život. Na Frantíkov ale málo čierne a málo teplé. Inak šablónka jak kokot. ODPAD!
Dávka štěstí (2019)
Na začiatok len upozorním, že moje hodnotenie neodráža skutočnú kvalitu a hĺbku snímku. Na Bulharsko to bolo fajn, bol tam cítiť európsky vplyv, nie kokotný dokument, tak ako zvyknú pri týchto témach. Ale. Zase film, ktorý má rovnaký príbeh, rovnaký priebeh, nič čo by sme nevideli niekde inde a lepšie spracované. Začiatok je tak veľmi zmätočný, že pokial sa do toho divák dostane, je dosť znechutený. Prižmúrme očko nad tým, že je to podla skutočnej udalosti. Určite to má čo povedať, ale ako hovorí staré pentagonske príslovie, kto chce háčko brať, ihlu si nájde. Mna to proste nebavilo, lebo je to sto krát ohratý námet. Ale ona bola pekná. 1 z 5
Moje jezero (2019)
Albánska tvorba je presne taká istá ako slovenská. Len majú jazero spájajúce tri štáty cez ktoré vedia prevážať drogy. ALe inak žiadny rozdiel. Nesympatickí herci, otrasné prostredie, dokumentárne zábery a nulová pútavosť. ODPAD!
Malá lež (2019)
Nie som ja veru cieľovka rodinných drám plných šikmáčov a sĺz. 1 z 5
Tak už konečně chcípni, táto (2018)
Toto bolo také hovno, ale tak strašné ruské hovno, že asi lepšiu čiernu komédiu som od nich jakživ nevidel. Udržalo to moju pozornosť, príbeh bavil, krvi hektolitre, zvraty netake. Celé v jednom byte, niekoľko rozpovedaných príbehov a hlavne úplne skvelo napísané postavy. Taktiež maskérky sa činili a kamera so strihom a efektami tu bola vyšší dívči. V poslednej polhodinke to trochu stratilo tempo, ale inak nič. Asi najlepší rus ( mimovojnový, žmurk Ržev) čo som v posledných možno aj piatich rokoch videl. 4 z 5
Nadvláda dronov (2018)
SyFy zase raz nesklamalo. ODPAD!
Humorista (2019)
Tak toto išlo ale masívne mimo mňa. 1 z 5
Nezlomný: Cesta vykúpenia (2018)
Po super nudnej jednotke prišla alkoholická a cirkvou pokúrovaná dvojka. A ja neviem čo je horšie. ČI pozerať a špinavý tábor alebo na večne naliateho Zamperíniho a do toho v pozadí náboženské drísty. Jeho príbeh ma teda neoslovil. A celé to pôsobilo ako lepší TV film, nie regulérna kinovka. 1 z 5