Recenzie (5 206)
Maskovaný podvodník (2022)
Porábkar jeden židovský. Perfektne to mal vymyslené, dotiahnuté, divadlo na úrovni. Opäť ukážka toho, že taký sa už musíte narodiť alebo vás musí vyformovať ranné detstvo, inak sa takým hajzlíkom nestanete. Nemáte tak nastavený mozog. 4 z 5
Konec krále delfínů (2022)
Štruktúra shitflix dokumentov je vždy tá istá, len tématicky sa rôznia. Niekedy je to téma lepšia, niekedy, ako tu, horšia. Delfíny sú super a treba to brať tak, že je to o trénerovi, nie o týraniu resp. držaniu v zajatí, ale predsa, nie každého to nadchne. 3 z 5
Moje jméno je Vendetta (2022)
Klasická taliančina, sterilná akcia, nesmrtelný hrdina, krivý strelci a temná atmosféra podporená akože brutálnym násilím. Dobre, ale rýchlo to vyprchá. 2 z 5
Beštia (2022)
Tak myslím, že každý po vzhliadnutí tohto snímku si povie, že tento čierny dedko nemôže byť nový Bond. Keď spravil zrýchlený pohyb, vyzeral horšie ako Sly v ostatnom filme. A inak je to najslabší Kormakúr. Jeho filmy ma bavia, vedia prekvapiť, majú skvelý dej, zápletku, zvraty, bárz čo. Toto je nezmyslené plácanie sa po savane s nesympatickými postavami, ktoré nerozmýšľajú, konajú iracionálne a hlavne, fandíte digitálnemu levovi, čo je totálny úpadok. V kine by som asi riadne pičoval. Slabulinké 2 z 5
Paralyzující strach (2021) (TV film)
Neexist aby niekto napísal tak priehľadný scenár. Katastrofa. ODPAD!
Nesnáším děti (2018)
Komédia jak kokot no. ODPAD!
Vánoce jako malované (2021) (TV film)
Vôbec neviem, čo chcel tento film povedať. ODPAD!
Past na turisty (2020) (TV film)
Pasť na divákov. ODPAD!
Vianoce v paláci (2018) (TV film)
HBO prečo?? ODPAD!
Vévoda z Wellingtonu (2020)
Anglicky suché, s množstvom narážok, ktoré málo kto mimo anglicka pochopí ale veľmi dobre zahraté a príbeh v rozumnej minutáži. 2 z 5