Recenzie (54)
Lokal TV (2011) (seriál)
Originál seriál nuda ale ostatné veci ako LFB,Dovolenkaris atd. sú uplne iný level ... 90%
Justin Timberlake - Mirrors (2013) (hudobný videoklip)
Pravý americký videoklip - 85%
Projekt X (2012)
Hladať vo filme o "najeb*vke" príbeh ? Trocha choré nemyslíte ... Každý človek čo má rad zábavu a není na to už moc starý by tam chcel byť ;) Je to o sfilmovaní snu , pochopte to ! 80%
Divoký Django (2012)
Elegantné obsadenie , fascinujúce spracovanie , to je Django Unchained ... 95%
Anjeli a démoni (2009)
Nedám si pokoj , proste mám rád zašifrované filmy :) 85%
Unesené dieťa (2012) (TV film)
Keby sa to krajšie sfilmuje mohol to byť pekný film , takto je to nudný priemer
Ružový panter 2 (2009)
V celku dosť trápny film . Scény pripomínali lacné béčkove filmy ktoré vysielajú na ešte lacnejších TV kanáloch . Na prvý diel pri ktorom som sa aj vedel zasmiať , sa to vôbec nechytá.Zato na slečnu Rai sa dalo spokojne pozerať a Jean Reno je proste dobrý herec ... 35%
Kult hákového kríža (1998)
Kedže ja osobne rasizmus vôbec nepreferujem tak som sa dosť bál zhliadnuť tento film , ale chvála bohu som na toľko odvážny že som si to pustil :) . Myslel som si že to bude ďalší tupý film o "náckoch" ale opak sa stal skutočnosťou.Tento film by mal byť určený ako výchovny pre základne školy lebo narozdiel od Rysavej jalovice či báčika z Chochoľova aj na niečo skutočné poukazuje....90%
Návrat Temného rytiera (2012)
Päť hviezdičkové vyvrcholenie trilógie ... Skvelá práca ... 95%
Breakout (2007)
Čo sa dá na toto povedať ?! Režisér ako vidím o Hip-Hopovej kultúre v živote nepočul . Mal si najprv pozreť filmy typu 8. Míľa a až potom začať robiť takéto filmy ... ako prídavok k trápnemu zážitku ešte aj retardovaný tanečníci . Čo si viac priať ? :) ... Odpad - 1*