Recenzie (6 927)
Naughty Office 11 (2008)
Kdo má rád zábavu v kanelářských prostorách přijde si na své. Holky v tomto filmu mají rády především psací stůl a šéfovskou židli.
Na krídlach vážky (2002)
Vcelku kvalitní duchařina s velmi dobrým obsazením. Film však trpí poměrně jasně nalinkovanou cestou, kterou divák od začátku předpokládá.
Hádání s Hadovkou (1987) (TV film)
Skoro bych řekl muzikálová pohádka, protože se tam opravdu hodně zpívalo, což je ale pro dětského diváka jen a jen dobře.
Zkrocení zlého muže (1986)
Komedie z hokejového prostředí? To je skoro jako ta pitomost, co jsem viděl včera. Prý akční romantický film.
Nežní zmätkári II. (1988)
Něžní zmatkáři jsou tu znovu a tentokrát je ten příběh ještě přiblblejší než v jedničce. Ale kdo z nás čekal opak.
Nežní zmätkári (1987)
Thomas Gottschalk v jedné ze svých nejznámnějších rolí, ale bohužel ne moc dobrých, ostatně jako celý film.
Žiješ jenom 2x (2013) (relácia)
Oceňuji komplexnost pořadu a to, že tvůrci do něj zapojují celebrity. Tenhle pořad sice nikdy nebude trhat čísla sledovanosti, ale hodně se přibližuje tomu, jak by to dělali Amíci a ti jsou na podobné záležitosti naprosto bezkonkurenční. Prostě to umí prodat. A třeba díl, kdy si starý děda chtěl splnit sen a zahrát si profesionální zápas byl velmi dobře zpracován.
Zvedavý George (2006) (seriál)
Tři hvězdičky dávám spíše za angličtinu, která se v seriálu objevuje a užitečná je nejen pro děti, ale i pro všechny, kteří se chtějí angličtinu naučit.
Zamrznutá planéta - Season 1 (2011) (séria)
Naprosto famózní záběry tajícího ledu, ledových vodopádů nebo pohybujících se ker v říčním korytu, které se razí cestu a strhávají sebou stromy i kamení. Skutečná nádhera. Smekám před tvůrci.
Le Point Q (2001)
Zcela průměrné erotické přestavení, které nenabízí nic navíc. Holky pěkné, ale bohužel se potvrdilo, že to nestačí.