Recenzie (2 812)
Nepriateľ pred bránami (2001)
Skvělej film, ve kterém mě dostává zejména souboj dvou odstřlovačů- sovětský objev Zaitsev a Německý supersniper Major Konig
Ring (1998)
Působivé a někdy děsivé obzvláště ve chvíli kdy Sadako vylézá z televize.
Jeepers Creepers 2 (2003)
Bohužel je od začátku jasné, že tento film bude dosti nepovedeným hororem a že nenaváže na skvělou prvni pulku z jedničky, ale na druhou půlku, která byla o dost horší, ale ne zas tak hrozná jako tohle.
Jeepers Creepers (2001)
Za vynikající první pulku filmu bych dal pět hvězdiček, ale jelikož druhá půlka filmu byla celkem nudná a nebylo v ní nic z čeho bych se mohl aspoň troch vylekat, tak myslim že ty 4 hvězdičky bohatě stačí.To auto na začátku je fakt skvělí :-)
Šaolinský futbal (2001)
Taková netradiční komedie o kung fu fotbale, ale musí se nechat že je fakt dokonalá, příběh je samozřejmě o ničem a je správně jednoduchej, ale ty zápasy nemaj chybu, hlavně ten poslední je naprosto nejkrutější
Tuxedo (2002)
Peknej smokink, skoda ze ho nekde neprodavaj, ale jinak Chan zase v akci vybornej, jenze dej je tentokrat velice slaby a skoro nic mu nedovoluje a ani komickych situaci moc neni, docela skoda, Chan umi vic
Gauneri (1992)
Super propracovaná akce se spostou krve a vtipných hlášek
Králi bowlingu (1996)
Hustá komedie se spoustou vtipných scének a králem bowlingu s hákem místo ruky a s pivním mozolem.
Zelená míľa (1999)
Úžasný herecký výkony Toma hankse a Michaela Clarkea Duncana, kteří z originálního nápadu udělali naprosto fascinující tříhodinové dílo, které snad nemá ani chybu. Frank Darabont zůstal jen o něco málo pozdu za svým nejlepším filmem, také z vězeňského prostředí Vykoupení z věznice Shawshank
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Vylodění v Normandii se řadí mezi absolutní špičku ve válečných filmech ( i jiných) a scéna se sniperama taky stojí za to. Myslím si, že Steven Spielberg odvedl vynikající práci a plně si jeho film zaslouží být mezi 100 nej filmy. Opravdu to stojí shlédnout, aspoň to vylodění v Normandii.