Recenzie (1 658)
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Dobrých akčních filmů je poslední dobou pomálu, takže snahu já dnes dokážu ocenit. Je to vtipné, Wahlberg je jako vždy sympaťák, navíc snad v každém pěstním souboji od protivníka dostane :D. Berg se i trefil do dnešní doby, kdy je v USA na policii obrovský hate. Je to až vtipné. Co si pamatuji, vždy se točili filmy s policisty/agenty/vyšetřovateli v hlavní roli a teď je jich jako šafránu. Vlastně si nepamatuju z poslední doby jediný film, kdy by byl hlavní hrdina policajt (zde bývalý) a když už je ve filmu policie, většinou je v záporné roli. Jo bohužel BLM.
The King's Man: Prvá misia (2021)
Bohužel oproti jedničce znatelný propad směrem dolů. Alternativní verze první světové je fajn, ale ta lehkost a vtip tu chybí. Celkově jsem se zde moc nezasmál (až na scény s Rasputinem), je to v mnohem vážnějším tónu než předchozí díly.
The Best of Enemies (2019)
Nebýt skvělého Sama Rockwella, šel bych ještě níž. Od začátku je totiž naprosto jasné, jak to dopadne a všichni černí jsou zde taaak strašně hodní a kultivovaní. Nevím, možná že takoví v 60. letech byli, ale dnes takoví rozhodně nejsou, i když se to všechny současné Hollywoodské filmy snaží překrucovat.
Poslední semestr (2018)
Malý velký film Johnnyho kinematografie. Po dlouhé době je vidět, že si postavu užívá a že hraje v něčem smysluplném. O to víc mě mrzí, že se stal obětí děvky Amber Heard i šílené americké "cancel culture", takže bůh ví, jestli ho ještě někdy v něčem dobrém uvidíme. Ale k tomuto filmu. Cynismus ve filmech mám rád a Johnnyho postava jím zde překypuje. Navíc je opravdu cool a film se úplně nenoří v srdceryvných scénách (i když i na ty dojde, především v závěru, což se vzhledem k tématu samozřejmě dalo čekat), ale víceméně se jedná spíš o komedii. Někdo by napsal o hořkou komedii, ale já tohle sousloví nemám rád, takže píšu komedii s některými dramatickými scénami.
Ježko Sonic (2020)
Naprosto průměrný až podprůměrný film, který tahá nahoru fantastický Jim Carrey, jenž dává vzpomenout na ty nejlepší a nejšílenější postavy ze své filmografie. Zbytek ancáblu včetně Sonica nestojí za nic.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Vzhledem k předchozímu dílu jsem od tohoto nic moc nečekal. Pak jsem viděl recenze a zdejší hodnocení a nakonec se na závěrečný díl ani nepodíval. Až teď po 3 letech a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Zvláště akčními scénami, které byli svěží, zajímavé, inovativní a s netřesoucí se kamerou. Zvlášť závěrečná scéna ve vlaku je opravdu hodná zapamatování. Co se týče samotného příběhu, ten už malinko pokulhává stejně jako hlavní herečka. Ale loučení s touhle ságou dopadlo nakonec dobře.
Vzkaz na zdi záchodků (2020)
Výborný a též poučný film o mladíkovi, který se snaží vypořádat se schizofrenií. Doporučuju všem, protože mnohé věci, které zde Adam o schizofrenii říká, jako například to, že na rozdíl od jiných nemocí je lidé nelitují, ale spíše se jim snaží vyhýbat, jsou pravdivé. Přesně těm bych tento film doporučil.
Expedícia: Džungla (2021)
V 99,99% komentářů píšu svůj vlastní názor a neodkazuju se na někoho jiného, ale tady musím naprosto a bezvýhradně souhlasit s uživatelm Enšpígl. Nic dalšího tedy nemá smysl psát.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
S touto sérií to jde pomalu do kopru. Už minulý "Leatherface - Zrození" stálo za vyližprdel a tohle neni o moc lepší. Přitom to začalo v roce 1974 pamětihodnou klasikou a jedním z nejlepších hororů všech dob a pokračovalo fantastickým atmosférickým remakem z roku 2003. Tady nejenom, že se postavy chovají blbě, což není v rámci subžánru nic nového, ale jsou i strašně nesympatické. Snad kromě toho mechanika. A tak nezbývá nic jiného než fandit Leatherfaceovi, aby tu dnešní arogantní, neomarxistickou mládež pěkně naporcoval. Scéna z autobusu bude jistě v rámci série pamětihodná, jinak ale jak říkám slabota.
Romance po irsku (2020)
Připomínalo mi to ty Hallmark filmy 90. let. To znamená, že se jedná celkem o sračku. Vůbec nechápu to hvězdné obsazení. Naprosto klišovitý a nudný příběh. Jediné zajímavé jsou záběry na krásnou irskou přírodu.