Recenzie (430)
Kuriér 3 (2008)
4 jen kvuli autu ;)
Na lane (2015)
Trochu jiny film nez ale pusobive.
Labková patróla vo veľkofilme (2023)
Pro male deti az moc akcni, pro starsi asi uz dobry.
Zombieland (2009)
Takova oddychova komedie no ;)
Muži v čiernom 3 (2012)
Porad stejna ujetarna :D
Elysium (2013)
Zajimave pojeti mozne budoucnosti.
Nákaza (2011)
Pri sledovani tohoto filmu po Covid-19, tak to vypada vse jak kdyby to bylo zalozene na skutecne udalosti ;)
Muži v čiernom (1997)
I na dnesni dobu docela ppvedena komedie :)
Wonder Woman 1984 (2020)
Pokracovani o moc vic latku vys neposunulo. Rekl bych stejne, ne-li malinko horsi.
Fesťák (2018)
Takova ujetarna az je to dobry :)