Obľúbení skladatelia (10)
Jednoznačně můj nejoblíbenější filmový skladatel.
Soundtracky ze 17 again a Charlie st. Cloud prostě nemaj chybu ...
James Newton Howard
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Šiesty zmysel (1999)
Utečenec (1993)
Howard Shore
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Hans Zimmer
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Rain Man (1988)
Rivali (2013)
Yann Tiersen
Najlepšie filmy:
Amélia z Montmartru (2001)
Vysněný život andělů (1998)
Good bye, Lenin! (2003)
John Williams
Najlepšie filmy:
Berlínští filharmonikové hrají filmové melodie (2022) (koncert)
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Alan Silvestri
Najlepšie filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budúcnosti (1985)
Predátor (1987)
Randy Edelman
Najlepšie filmy:
Posledný Mohykán (1992)
Občan X (1995) (TV film)
Chipmunkova dobrodružství (1987)
Aaron Zigman
Najlepšie filmy:
Zápisník jednej lásky (2004)
Pre moju sestru (2009)
Nápad za milión (2008)