Recenzie (112)
Total Recall (1990)
A zase se budu opakovat,ale tenhle film byl na VHS v devadesátých letech mega hitem.Pro mne naprosto dokonalý film.Na tu dobu nádherné triky.Atmosféra Marsu je perfektní.A Arnold tu podává"herecký výkon"!
Akce B (1951)
Propaganda.Na základě tohoto a podobných filmů byla popravena Horáková a další...
Sandokan (1976) (seriál)
Jejda já to popletl tak tady platí to triko se sandokanem i když na černého korzára jsme si vlastně hráli taky byl to klenot mezi tím co tehdy dávala televize i když to už tak strašně zestárlo....
Čierny Korzár (1976)
Copak z nás starších může dát někdo malé hodnocení???Jako malej jsem měl tričko Sandokana a pořád jsme si na něj hráli já nemužu dát menší hodnocení...
Elitné komando (2007)
Nekompromisní,tvrdý,drsný s ničim se nemazlící film.Fašismus je z tohohle snímků jasně vidět.Hm,ale co si má člověk počít,když je obklopen násílím,drogami a všudypřítomnou korupcí.Systém ho semele,nebo nesemele???
Byl jednou jeden polda (1995)
Za Simonu i když neumí hrát...
Tanec s vlkmi (1990)
Při mé váze 125 kg jsem musel tehdy v kině vypadat zajímavě,brečící s kapesníkem v ruce.Nikdy a vážně nikdy jsem u žádného filmu nebyl víc dojatej než u Tance s vlky.Film,který nestárne.Tolik lidskosti...
Prepadnutie (2010)
Napůl film a dokument-tak mě to přišlo.Jeden z mála filmů,kde mě keci o rodině nevadili ba naopak a závěr filmu je prostě bomba.Vůbec si nedovedu představit něco takového zažít.Jsou to prostě borci-lidi,kteří slouží v jednotkách jako je přepadové komando atd.ten pocit, dnes?přežiju?Nepíšu o tom náhodou.Mám známého co podobnou práci dělá-vím o čem píšu.Samozřejmě nikdy nic neřekl,ale z kousků rozhovorů.atd.
Čiernočierna tma (2000)
Já jsem byl z tohohle filmu unesený.A to doslova.Scifi,horor jiná planeta temná atmosféra.
Leviathan (1989)
Zase jeden z filmů éry VHS.Koupil jsem si ho na burze a utikal domu jak blázen jak jsem se těšil.Prostě parádní horor.