Recenzie (270)
Šéfovia na zabitie (2011)
Dobré do TV, jináč celkově slabota proti očekávání. Kevin Spacey dokonalej výkon, Anistonka solárkovitá micina. Vysávání koxu je kůl.
Sama uprostřed noci (1989) (TV film)
Nepovedené mini-psycho po česku :).
Prenasledovaný (2011)
Úžasná vybouchlá agentka :). Jináč konec trapnej, takle by se filmový los agentos nezachoval. Ta lajna těch starejch pák tam byla trošku mimo, až na scénku s požitím smrtící dobrůtky. Celkově OK, nápad dobrej.
Černá punčocha (1986)
Jaj... Nejlepší na filmu byla ta drsná afro baskeťačka ala Helenka Fibingerová. Sledovat ukázaného vraha je jako koukat na sex manželky s milencem-nej. kámošem.
Správcovia osudu (2011)
Lepší z filmů současné kinové nabídky. Kvalitní Damon a neškodící Blunt v záplavě moderních kloboučků, vody a dveří různého typu. Trochu too sweet, ale to vyrovnávájí skvostné interiéry. Taneční fusky = asex první klasy. Nejlepší scéna = srážka taxi s druhou károu.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
"Miluji vás a budu čekat třeba tisíc a jednu noc až mi řeknete ano!" :O
Čierna labuť (2010)
Dobrý psycho...
Zvláštní jednotka (2009) (seriál)
Bezva dynamický seriál s francouzskou naturalistikou. Jediné co mi vadí je opomění odposlechů jednotlivých členů jednotky, baví se v klidu o všem a dále jejich nedůkladné sledování, zejména pak do jejich "skladu aut".
Stopa smrti (2002)
Viva la stříkačka!
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Prima Douglas, prima narážky na cancer a na The Game, prima Sarandon. Průměrný film, na který se už více nepodívám.