Recenzie (384)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Nedodíváno, nebylo to bohužel zábavné ani trochu
Samaritán (2022)
Hrozná nuda a ten otravný kluk :( ach jo
Vreskot (2022)
Ztráta času, bohužel
Atomic Blonde (2017)
2x mě to uspalo, a to jsem se díval ráno - neskutečná nuda, krom jedné jediné akce za půlkou filmu.
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
1. Serie 5* 2. Serie 3*
Angie Tribeca - Série 3 (2017) (séria)
Zatím nejlepší sérka dle mého
Toto je náš svet (2016)
Komedie? To určitě. Nedalo se na to ani dodívat...tfuj
Chaos na Vianoce (2015)
Sračka na 69tou, komedie?? KDE??
Hudba v srdci (2015)
Film 3*, Hudba 5*, Emily 1* :)
Power (2014) (seriál)
Sjupr, napjatý jak kšandy...a druhá série, wow!