Recenzie (17)
Vikingovia (2013) (seriál)
Po dvou dílech musím říct, že velká slabota ... nějak mi to celé připadá vyumělkované, zbytečně americké a mizerně zahrané...
Dospeláci (2010)
Už dlouho se mi nestalo, že bych nějaký film prostě nedokoukal do konce..... je to trapné, hloupé a nechutné zároveň... never more...
Spirit - pomstiteľ (2008)
Tento film navzdory jeho názvu vůbec žádný spirit nemá. Je to prázdná bublina, která praskne po prvních pár minutách a řeknu Vám je to kardinální průser. Děs!
Genesis: Zrodenie vraha (2006) (seriál)
Rozhodně nadprůměr... mohu jen doporučit
Talkshow Jana Saudka (2009) (relácia)
Druhý díl výrazně lepší než první. Uvidíme jak to bude dál.
Veľká ryba (2003)
Tento film je vskutku Velkou rybou mezi současnými filmy. Moc příjemně se na to kouká člověk se i zasměje. Další z filmů u kterého bych potřeboval systém bodování z IMDB. Takže 9* :o)
xXx (2002)
Film se zpočátku tváří docela sympaticky sice je každému jasné, že přehnaností a nadsázkou se tu šetřit nebude, ale co nastane zhruba od půlky filmu do konce to už se nedá nazvat jinak než totální stupidita.... prvních cca. 45 minut je na *** zbytek na Odpad! Vskutku málo kdy se mi stane, že první polovinu filmu sleduji s velkým zájmem a už ve tři čtvrtině ten film nemůžu ani vidět.
Faktótum (2005)
Velice příjemný film, který plyne ve velmi volném tempu a člověk nakonec jen překvapeně zírá, že už je konec. V mém případě mi to bylo trochu líto, jelikož bych se tímto líným tempem nechal unášet klidně dál... :o) skvělý film!
O rodičoch a deťoch (2007)
Po celkem povedené první polovině film jakoby ztrácí dech a člověk už jen znuděně kouká na hodinky.... na druhou stranu ve filmu je pár velice vtipných momentů, které stojí za to vidět ----58%
Najkrajšia hádanka (2008)
Myslím, že to je na Trošku poměrně koukatelná pohádka. Rozhodně neurazí.... což potěší. Příjemná oddechovka 65%.