Posledné recenzie (70)
Drakuloviny (1995)
Možná že si to ty 4 špičatý puntíky nezaslouží, jenže na druhou stranu mi to spravilo náladu poté, co jsem odtrpěla asi tak polovinu paskvilu od Coppoly, než mě to softporno přestalo bavit docela.
Dracula (1992)
Nejspíš jsem úzkoprsá, ale já bych to definovala asi tak, že tímto filmem Stokerův román nikoliv poupravili, ale spíš popravili. Až když jsem si přečetla předlohu, mohla jsem dojít k celkem uspokojivému závěru, že i ten Jonathan nebyl žádný blbec, kterého z něj dělá bezradný výraz Keanu Reevese, ale docela sympaťák, jemuž lze fandit. O ostatních postavách ani nemluvě. Coppola si zřejmě při práci na Kmotrovi nevšiml, že mu podstrčili scénář od nějakého úchyla s obsesí na krev, který do té doby smolil patrně jen náměty na porno.
Mořská příšera (2022)
Nebylo to vtipný, nebylo to napínavý, nebylo to originální a ani animace se nevymykala běžnému kreslenému standardu obřích hlav a kukadel. Kulisy tak hloupé, že to oklame leda děti do pěti let, které (snad) nad tím vším balastem jako jsou černí důstojníci a "chlapácké" ženské nebudou znechuceně vrtět hlavou, ale u mě to definitivně udělalo tečku nad produkcí Netfliksu. Nejen že si tohle nepustím po druhé, ale pro příště jakmile uvidím v úvodu tohle logo, vypínám ještě než stačí ostatní producenti vytasit svoje transparenty.