Obľúbené seriály (7)
Nezvestní (2004)
Dexter (2006)
Svého času jsem byl nadšen sérií LOST, avšak její závěr byl pro mne velkým zklamáním. Viděl jsem zatím všech pět sérií a nemohu se dočkat dalšího pokračování. Docela by mne zajímalo, jestli autoři scénáře ví, jak to s Dexterem nakonec dopadne....
Veľké malé klamstvá (2017)
Okresný prebor (2010)
Nejlepší seriál co kdy Nova natočila... A troufnu si říct, že je to i nejlepší polistopadový seriál v Česku vůbec
Priatelia (1994)
Když je mi ouvej, tak tohle vždycky spolehlivě zažene všechny chmury. Nejlepší komediální seriál forever.
Teória veľkého tresku (2007)
Vůbec nechápu, jak jsem bez toho mohl žít... Na stará kolena si doplňuji své seriálové vzdělání a po šesti sériích jsem pořád natěšený na další díly. Každý díl mi dokáže spravit náladu a pobavit