Posledné recenzie (6)
Ako to bolo ďalej... (2021) (seriál)
Za mě skvělé. Atmosféra úplně stejná jako ve starém Sexu ve městě. Akorát nechápu, proč je tu uvedený John Corbett, když tam vůbec nehraje. Těšila jsem se díky tomu na postavu Aidena a nic.
Nežné vlny (2013)
Že tenhle film nenadchne? Mě tedy nadchnul velmi. Nádherný klavírní soundtrack to jen doladil na pět hvězdiček! Dlouho jsem hledala nějaký "takový ten milý" český film a povedlo se!
Nikdy ma neopusť (2010)
K čemu, k čemu?! To je jediná otázka, která mě napadá. K čemu by to "dárcovství" mělo jako být?! Kdo je silnej a zdravej, přežije, kdo ne, holt umře.. proč by sakra měl mladý člověk dát orgán někomu nevím komu?? Hloupost, nesmysl a herecké výkony by mě oslnily, kdyby polovinu času jen tupce nečuměli a třeba mě alespoň trochu dojaly. To se nestalo.