Recenzie (305)
Neoneun nae unmyeong (2005)
Ne ne, kdepak...tohle je skoro tak nudne jako cela ceska fotbalova liga, navic po celou dobu filmu naprosto hloupe se chovajici herec v muzske hlavni roli mi taky nepridal:-)
Psanci (2006)
Johnny To zavalel. Celym filmem se nese takova zvlastni atmosfera starych HK filmu (John Woo by mel radost) kdy se naboji zrovna nesetrilo:-) a cele mi to tak trochu pripominalo Lepsi Zitrek
Jjakpae (2006)
Nebyt uchvatne zaverecne 20-ti minutovce (souboj s nozi rulezzz:-) slo by hodnoceni znacne dolu
Maurice Richard (2005)
U nas naprosto neznamy snimek vypravejici pribeh hokejove legendy jmenem Maurice "The Rocket" Richard (dodnes se v NHL predava cena Maurice Richarda pro hrace, ktery vstreli za sezonu nejvice branek). Nejvetsim prekvapenim byl herec Roy Dupuis:-), ktereho si tak mozna pamatuju ze serialu Brutalni Nikita, ale chlapec prekvapil:-), Maurice zahral presvedcive.
Vojak (2006)
Navrat k 80-tym letum, jakou radost mi tenhle film udelal:-)
Kliatba zlatého kvetu (2006)
Jednou to uz prijit muselo, tak trochu sem tusil, ze to prijde s Kledbou zlateho kvetu.... a taky ze jo. Tohle Zhang Yimou proste nezvladl, neukociroval. Co naplat, ze snimek je opet pastvou pro oci, kdyz to cele pusobi rozvleklym a nudnym dojmem a tak vubec jako sta variace na jedno a to same.
Králi ro(c)ku (2006)
Genialnich prvnich a poslednich 20 minut!!!, to ostatni mezi tim tak trochu skripe, ale i tak se urcite jedna o nadprumer ve svem zanru
Deiji (2006)
Na druhe zkouknuti je to uz na 5*...dekujeme
Mutant (2006)
Tak tohle je uplne mimo misu, dalsi "korejsky bordel"...neboli naprosto nesmyslna smesice zanru.
Horobicheuleul wihayeo (2006)
Ackoliv je My Piano pruhledny jako ustecky kristal, prakticky nicim neprekvapi a miri k jasnemu a predvidatelnemu konci, udelal mi velikou radost, po dlouhe dobe korejsky snimek ktery si nehraje na nic vic nez je...dojemny a krasny. 90%