Recenzie (667)
Re: Zero kara hadžimeru isekai seikacu (2016) (seriál)
Tak zase jednou anime u kterého mě bavil snad každý díl. Na rozdíl od podobných anime, hlavní hrdina nemá žádné unikátní schopnosti a někomu může přijít i otravný. Časové smyčky jsou zvládnuty dobře a opakující sekvence mě nevadili,jelikož se stejně v něčem liší. Doufám v druhou sérii,protože prostor pro zlepšení je zde veliký a pravý potencial seriálu ještě spí, tak snad doufám.Přesto, že je to harémovka, tak mě Re: Zero nějakým způsobem dost bavil, rozhodně si nemyslím že by to byl masterpiece to ani náhodou. 80%
Fairy Tail (2009) (seriál)
Špatný, nelogický, tohle se fakt nedá.
Midsommar (2019)
Po výborném Hereditary nám Ari Aster předkládá další lahůdku. Jeho druhý celovečerák potvrzuje, že na jeho "písečku" nemá v posledních letech moc konkurentů. Může trochu připomenout počátky od Shyamalana, kdy ještě netočil sračky typu skleněný. Jak jeho první film je i slunovrat velmi znepokojující. Film skvěle graduje, herci jsou skvělý a všechno směřuje ke "zdárnému konci". Pecka - 80%
Kanata no Astra (2019) (seriál)
Skvělé anime, bez krve. Příběh je vynikající a v závěru mě spadla brada. Jediná výtka směřuje k poslednímu dvanáctému dílu u kterého jsem čekal o něco víc. Ale jinak je to celý skvělý a jen to podtrhuje moji touhu ponořit se ještě více do Japonských anime.
Den, kdy se zastavila Země (1951)
Původně jsem to vůbec nechtěl hodnotit, protože tento film není pro mě. Respektive je natočený v době, kdy ještě můj otec chodil roky na houbách. Poselství nebo ústřední myšlenka je jasná, ale je tak naprosto dementně podaná, že to až uráží. Ale to je můj problém...
Korisť (2019)
První půle dobrá, druhá stojí totálně za hovno. Hlavní herečka byla super. Ale celý film podráží druhá půlka, bohužel...
Rammstein: Deutschland (2019) (hudobný videoklip)
Jedním slovem EPICKÉ! Tohle je asi od Rammsteinu vrchol.
Akame ga kill! (2014) (seriál)
Příjemné překvapení u kterého jsem zpočátku nebyl tak odvařenej, ale postupem času jsem to hltal víc a víc. Až se z toho stala droga.
Tokio ghoul - Season 1 (2014) (séria)
Podprůměrné anime, naštěstí krátké - 20%
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Nejlepší anime seriál - 100%