Recenzie (10)
Archa světel a stínů (2018)
Originálně podaný dokument o úžasné životní cestě dvou lidí, kteří svůj život žili na plno. Je velká škoda, že příběh manželů Johnsonových je zapomenutý dokonce i v jejich domovině. Opravdu skvělá práce celého týmu, který tento zapomenutý příběh složil do celovečerního filmu a myslím, že nejen mě odkryl historii dokumentaristiky. Díky :)
Dunkirk (2017)
Ty Spitfiry! :)
Vikingovia - Season 4 (2016) (séria)
4. série příběhově nejslabší. Synové Ragnara jsou neskutečně otravní. Děj je zbytečně natahován. 2. a 3. sérii to nesahá ani po kotníky. *SPOILER* Po smrti Ragnara, Helgy, Aslaug to dle všeho vypadá, že jsme přišli i o Flokiho
Prvý kontakt (2016)
Absolutní brutus. Celej film jsem snad ani nemrkal, jak mě to zařízlo do sedačky a ten parádní OST :) Pro mě určitě film roku. Mám rád sci-fi, a tak jsem se na to opravdu těšil. Myslím ale, že tohle se bude líbit i těm, co sci-fi moc nemusí. Prostě paráda. Musíš to vidět :)
FC Roma (2016)
Nechce s nima nikdo hrát, protože se na hřišti chovaj jak prasata. A ten vychvalovanej kapitán je z nich asi největší dement a strůjce většiny problémů. Ze zmrdů se tu dělá někdo, komu je ubližováno. Klasický překrucování a lhaní z dílny hate free mrdek. ODPAD!
Osem hrozných (2015)
Asi nejlepší divadelní hra, na který jsem v kině byl :)
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Absolutní brutus! Kdo má rád tenhle druh filmů, je pro něj povinnost ho vidět.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Na seriály moc nejsem a když už tedy nějaký na popud svého okolí dám, je to většinou fajn. Breaking bad byl pro mě takovej mazec, že jsem o jednom víkendu bez plánu sjel konec 4. a celou 5. sérii prakticky najednou. Vývoj hlavní postavy je fantastickej. Děj se opravdu předvídat nedá a když mi kolega říkal, jak děj graduje, opravdu jsem nečekal už ve 2. dílu - spoiler - scénu s vanou. :) Občas mi sice přišlo, že se děj nějakých dílů uměle natahuje, ale to je tak triviální výtka, že plný počet bodů nemůže ohrozit :)
RRRrrrr !!! (2004)
Banda nafrněnejch pseudointoškejch čsfd dětiček odpaduje a ani jim nedojde tak triviální věc, a to že ten film neni a ani nemá být nějaký skandinávský drámo. Je to prdel za 5*!!!
Divoký Django (2012)
Od historek z podsvětí pro mě nejlepší Tarantinovka. Pokud by byl film kratší a a neměl by tak přehnanej konec, bylo by to za mě podrtžených 5, takhle "jen" 5. Leovi sedí snad každá role jak na míru, v Djangovi je z něj parádní parchant a Waltz si oscara za vedlejší roli určitě zaslouží. Ten film dělaj hlavně tyhle 2 vedlejší role a to i přes to, že se Leo objeví až zhruba v polovině filmu.