Recenzie (848)
Boj o moc - Série 2 (2019) (séria)
Pomaly sa z toho začína stávať moja srdcová záležitosť.
Dave - Hypospadie (2020) (epizóda)
Ten koniec to cele zaklincoval 😂😂 Po pomalšom rozbehu konečne super časť.
Dva a pol chlapa - Season 8 (2010) (séria)
Tu pre mna serial skoncil. Dalsie serie idu mimo mna.
Čo robíme v temnotách - Season 2 (2020) (séria)
Jeden z najlepsich komedialnych serialov za posledne roky.
Mr. Robot (2015) (seriál)
1.Séria: 85%, 2. Séria: 90%, 3. Séria: 95%, 4. Séria: 100% Nenápadný seriál, ktorý sa postupne sériami transformuje na delikátnu záležitosť. Sam Esmail sa prezentuje nie len precíznou réžiou a kompozíciou, ale aj geniálnym scenárom, ktorý v 4. sérii skvele vygraduje. Z Mr. Robota sa stala moja srdcovka.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
1. Séria: 90%, 2. Séria: 90%, 3. Séria: 95%, 4. Séria: 95%, 5. Séria: 95% Jeden z najlepších seriálov posledných rokov, ktorý rok od roku zvyšuje svoju kvalitu.
Mr. Robot - Série 4 (2019) (séria)
Umelecky masterpeace a vrchol televiznej tvorby.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Skvelý serial, nie len pre nadšencov do šachov. Ja osobne ich nehrám, no príbeh o geniálnej hráčke Beth ma chytil za srdce a seriál som si patrične užil. Úprimne? Něcakal som, že to bude taká skvelá jazda.
Gotham (2014) (seriál)
Po prvej serii musim povedat, ze ma asi Gotham zo vsetkych serialov podla komiksu bavil najviac. Nie je to dokonale, no ako zabavna oddychovka to funguje skvelo.
Temné hmoty (2019) (seriál)
Pre mna ide o velmi nostalgicku a srdcovu zalezitost. Knizky o Lyre a Willovi som v detstve miloval a precital snad 100-krat. Preto ma velmi potesilo ked bolo oznamene natacanie Temnych hmot a este viac, ked sa tvorcom podarilo verne zachytit Pullmanov svet, ktory je tak podobny tomu o ktorom som fantaziroval v detstve, plus sa serial moze pysit skvelymi hercami. Som nesmirne rad ze som sa na chvilu mohol vratit do detstva.