Posledné recenzie (29)
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Chybí mi v tom alespoň náznak reálnosti v některých směrech. Nemohl jsem se koukat na Megan Fox a její stále nedotčený vzhled. Její make-up by si přálo nemálo žen. Uběhnout několik mil v poušti pod palbou a být připraven na módní molo je dost zavádějící. To bylo největší Sci-Fi z celého filmu. Oproti jedničce až moc utržené ze řetězu.
Terminator Salvation (2009)
4* jen kvůli úctě k předešlým dílům. Terminátor by měl dostat šanci k vytvoření dílu dalšího, který snad naváže správným směrem na původní trilogii. Přeplácaně akční, málo děje, dobré herecké obsazení, pěkná chvilka s Arniem, dobré momenty připomínající minulé díly. Neměl to dostat McG, snad příště dostane příležitost někdo jiný...
Tajemství šifrovací věže (2007) (seriál)
Polský špionážní seriál z 2.světové války ? Ano proč ne ! Po rozjezdovém začátku dostává seriál ten správný směr a udrží diváka v pozoru. Na TV poměry nabízí i kvalitními efekty. Po delší době opět zase nějaké neokoukané tváře, které jsou výborně zvoleny pro svou roli.