Recenzie (119)
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Můj názor je takový, že do takovéto klasiky by se neměli tahat žadný zelený mužíčci, takhle to musím hodnotit 5/10 kdyby tam nebyly ufoni, dal bych i víc....
Cunami (2012)
Mám vážně rád takovéto filmy, jediné co mi u toho trochu vadilo, bylo že v nějakých chvílích je vidět jak jsou žraloci vytvořeni digitálně... Určitě je to super nápad...
Prebudím sa včera (2012)
Super film, plný skvělých hlášek....
Zahradník (2006)
Jedna hvězdička, za dobrý nápad, jinak to nestojí za nic.
Štyri slnká (2012)
Nejlepší na tomto filmu je píseň od Vypsané Fixy, jinak tento film za moc nestojí... Jsem velice zklamaný...
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Bazinga!!!
Svetová invázia (2011)
Film mě velice zaujal, po Dnu nezávislosti a po dlouhej době zase film s Invazí na svět, který se povedl, možná až na nějaké drobné chybičky, ale ty by se dali odpustit....
Sucker Punch (2011)
Nevím, co na tomto filmu každej vidí, vždyť to není vůbec dobré, možná vybrané herečky do tohoto filmu bych ocenil a hudbu, jinak je to naprostej nesmysl...
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Sice sem neviděl ani jeden díl, ale to mě neodradí od toho abych věděl, že je to odpad!!!