Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Je to asi muj uplne nejvic, nejoblibenejsi film...
Ponorka (1981)
Muž z Acapulca (1973)
Blade Runner (1982)
Absolutni sci-fi klasika. Mimoradne pusobiva atmosfera !!!, uchvatne efekty ktere ani dnes neurazi (na rozdil od dnesnich umelych sedych animaku), skvele herecke vykony, domyslene dialogy, podmaniva hudba (Vangelis si jeste daval zalezet na tom co tvori)...jednoduse, jestli ne naprosta jednicka zanru tak urcite na bedne ;)
Sedem samurajov (1954)
Votrelec (1979)
Baraka: Odysea Zeme (1992)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Uz ani nespocitam kolikrat jsem film videl !!! Temer pravidelna produkce na nepravidelnych party s prateli :D