Recenzie (94)
Jedinečný Ivan (2020)
Jsem si dlouho tak nepobrečel !!!
Deadpool 2 (2018)
Nemáš zač Kanado !!!!
Krycí jméno: Nehoda (2018)
Pěkná bitkařská bejkárna,ale koukám,že čsfd vůbec nezná Ross O'Hennessy???
The Point of No Return (2020)
Nechápu,kdo to tomuhle pseudorežisérovi furt platí,ty válečný filmy,je to hrozný,od příběhu až po herce.
Pád anjela (2019)
Za Nolteho 3 hvězdy.
Anon (2018)
černý zrcadlo hadr
A Walk in the Woods (2015)
... tak trochu jiný středohoří ...
Stranger Things (2016) (seriál)
... tak prostě trochu lítající Čestmír z Ameriky, já jsem si tu partu zamiloval hned a šerif i Winona jsou boží, asi ho snesu jako nový hellboje ...
Predátor: Evolúcia (2018)
... asi něco jako komedie že ??? ...
Oko v oblakoch (2015)
... první dojem na pět hvězd,přestože mnozí tu mají pravdu,že s chladným koncem by to bylo mrazivější, morálka ani režisérovi nedovolila sentiment ke konci,ale i přesto ten rozpor a poslední SNAPEOVA slova o tom, co si myslí,když civilisté začnou vojáky učit znát cenu války s pozdějším vyzvednutím panenky pro dceru - no masakr se vším všudy - pro mě ten rozpor byl úžasný i přes závěrečný sentiment - chvála hlavně scénáristovi,který si stále drží laťku dost vysoko ...