Recenzie (368)
Adamove jablká (2005)
Tak tenhle film mě dostal. Takovej film, po kterým člověk začne přemýšlet nad tím, co by vydržel, kdyby musel.
Adamovo tajomstvo (2003)
Dal bych 3*, ale tenhle film podle mě většina lidí neviděla. Není to hold akčňák, nejsou tam super efekty, jsou tam hold jen skvělý herci, co ví, jak na to. Ewan je charismatický herec, pro mě jakoby nová verze De Nira. Jen hrává v trochu jiných žánrech. Je to drama o pocitu viny a o lidech, opravdových lidech, nejsou to hrdinové, svině ani dobráci, jsou to jenom lidi. Film o životě v 60.letech.
Agenti v sukniach: Aký otec, taký syn (2011)
Do koše i s Martinem prosím. ;)
Agent v sukni 2 (2006)
Chcíípni ty trapná bečko!
Alica v krajine zázrakov (1999) (TV film)
Fuuuuj, šmíra a navrch whoopi,videl jsem to jako malej harant a sralo mě to. Teď by to bylo ještě horší.
Americká idyla (2016)
To vůbec nebylo špatný drámo. Ewan v nejlepších letech nahání svoji nezbednou dcerku,co mu zadělává na velký průšvih.
Angel-A (2005)
Tak tendlencten tady film nebyl vůbec ani trochu špatný. Od Luca Bessona trochu nečekaný, tenhle kokos většinou točí a scénářuje béčkový akčňáky plný nedomrdlejch postaviček. Good blow job!
Anjeli a démoni (2009)
Docela nůďo, podobně jako Šifra...ale Ewan tu září a charismatem zastiňuje i samotného Hankse.
Antikrist (2009)
ŽE JE FILM P.....A A NIC VÍC NEDODAT, TO MŮŽE NAPSAT JEN IDIOT. Film je drsné a dosti šílené psycho, co víc čekat od Larse Triera. V kinech byl tento film odpískán ( Chápu to, protože né každý je na něco takového stavěný.) Nevím co dodat.
Ant-Man (2015)
Marvel konečně vsází na komiky, škoda jen, že ti nejznámější hrdinové už jsou dávno zabraní.