Obľúbené filmy (9)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Tenhle film je dokonalost sama. Jim Carrey předvádí jeden ze svých vrcholů a Kate Winslet nezůstává pozadu.
Spider-Man 2 (2004)
Platí to samé jako u jedničky. Akroát ještě pomakanější lepší prostě the best Comics film Ve světle třetího dílu bych musel dát dvojce minimálně 10 hvězd což nejde...... ale já ten film miluju
Stratené v preklade (2003)
Z Top 20 se přesouvá do Top 5. Neskutečně nádherný snímek
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Nic tak smutného a krásného zároveň sem zatím neviděl. Brečel sem a nestydím se za to
Moulin Rouge (2001)
Nejlepší muzikál posledních let u mě jasně za 5*
Hviezdny prach (2007)
Postupem času tahle fantasy neskutečně kvete. Naprosto fantastická věc
Blade Runner (1982)
Viděl jsem dvě verze původní asi před dvěma lety a včera Final cut nemůžu je nějak porovnávat ale Final cut se zařadil mezi nejlepší filmy jaký sem kdy viděl. Dokonalé dílo.
Láska nebeská (2003)
Pro mě nejlepší vánoční snímek s tak úžasnou atmosférou že musí položit každého.
Dobrý ročník (2006)
Příjemný film který vás okouzlí krásnou francouzskou přírodou a chuti kvalitního vína