Obľúbené filmy (9)
Neoeui kyeolhoonsik (2018)
Múmia (1999)
Vnitřní krása (2015)
22 Jump Street (2014)
Labyrint: Útek (2014)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Na vlásku (2010)
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Táto rozprávka je fakt dobrá. Keď som to prvá krát videla tak som si povedala, že to nebolo nič moc ale druhý krát som sa veľmi zabavila :D Najlepšie sú momenty so starostom ktorý "cháluje" všetko čo vidí :D :D :D :D :D :D