Recenzie (36)
RRRrrrr !!! (2004)
Je to prostě o tom nejjednodušim humoru! Líbilo. Basta!
Nevestinec (2011)
Byl to spíš takový obraz, než film. Příběh, takový rozvláčnělý. Obraz mnohem barevnější. A občas jsem nepochopila výběr hudby...
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Až po tom, co mi bylo řečeno, že se jedná o poctu "Béčkovým" hororům, jsem prozřela, pochopila a zasmála se.
Tajnosti (2007)
A mohla bych si to pouštět dokola a dokola a dokola a ...bych se opakovala! :) A mami díky, že Tě tenhle film přiměl koupit si něco z té diskografie od N.Simone!!! :)
Bota jménem Melichar (1983)
4*, prostě je to srdcová záležitost. Víc nemam co bych k tomu napsala :)
Moje čučoriedkové noci (2007)
Tak dlouho mi ten film unikal, všude. V kině, na DVD, v TV....sakryš. A když jsem ho viděla, konečně, tak mě ....... nezklamal! Takový filmy mam prostě moc ráda! Takový, kde to tak nějak plyne, pomalu a hezky a všude jsou kavárny a starý auta a periférie měst, nadzemka,podzemka, neony a lidi co nejsou "světoví", ale život Vám změní.
Všemocný (2011)
Rychlé, zajímavé, jen to svištělo! Možná jsem čekala jiný konec, ale tak.... o to víc to ve mě zanechalo nějakou stopu nutící mě přemýšlet o tom filmu ještě teď, týden po "PLAY".
Ide len o sex (2011)
Tak nasmála jsem se, zamyslela jsem se, podívala jsem se na hezké záběry, bylo mi trocha smutno...tak tento film asi splnil to co měl. Alespoň u mne :) A asi bych ho dokázala vnímat při jakékoliv náladě.
Krížnik Potemkin (1925)
Téda! Nějak nevěřim tomu že to byl film. Ta muzika a tolik lidí, takové tváře! A scéna na schodech....páni!
Bohouš (1968) (TV film)
Za to, že jsem dala 5* může vlastně můj taťka, kterej mě - svym způsobem naučil - mít tenhle film moc ráda! Nemam co bych vytknula...