Recenzie (158)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Fun fact: Tatooine je 5 minut cesty z jakékoli jiné planety v galaxii. Je to dobrý seriál z roku 2000, který bohužel vyšel až v roce 2022. Tolik promarněného potenciálu.
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Jop, prostě další isekai. Ale zároveň největší překvapení za hodně dlouhou dobu. Začne to pomalu, polehoučku, díváte se na to jako odpočinek od skutečně příběhově hutných anime a najednou prásk. Už to není taková idylka, svět už není černobílý a postavy dostávají hloubku, jejich problémy nabývají na opravdovosti a do odpočinkového anime to má najednou daleko.
Maó gakuin no futekigóša: Šidžó saikjó no maó no šiso, tensei šite šisontači no gakkó e kajou (2020) (seriál)
Další z anime odehrávajících se ve škole s harémem okolo hlavní postavy, která je over powered. Není to zdaleka tak propracované jako Mahouka Koukou no Rettousei, ale z nějakého důvodu to funguje. Viděl sem to už několikrát, když se nesnažíte v tom najít logiku (spoiler, žádná tam není), je to zábava.
Mahóka kókó no rettósei: Cuioku hen (2021)
Četl jsem všechny novely, které vyšly a díky tomu musím říct, že ačkoliv tento film hodně věcí vypustil, byl sem spokojený. Ale nemyslím si, že v člověku, který nezná tento svět a postavy tak detailně a neprožil s nimi tolik, to zanechá stejné pocity. Já sem visel Miyi na rtech, když vysvětlovala co se Tatsuyovi stalo, ale pro většinu lidí to byl asi jen blábol, anime plot věc, která jen natahovala stopáž. Těmto lidem bych chtěl říct, aby anime ještě dali šanci. Knihy podle kterých je to udělané jsou opravdu dobré a svět, který představují je dobře promyšlený a má hloubku.
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Velká seriálová SSS trojka (Smallville, Stargate, Supernatural) bude navždy kultovní dědictví začátku třetího tisíciletí.
Impulse (2018) (seriál)
Jestli z YouTube Premium vzešlo něco dobrého, pak je to tenhle seriál. Naprostá bomba.
Eternals (2021)
Když to skončilo, nevěděl sem jestli jsem se díval na Eternals nebo na Power Rangers. Jako film dobrý, jako marvelovka podprůměr. Rozsáhlý filmový vesmír se spoustou postav nás rozmazlil, Eternals stojí trochu bokem a žádnýho camea se nedočkáme. A jako vážně, tahle banda šašků že bojovala 7 000 let proti Deviantům? Když i Captain Marvel umí sestřelit loď jak nic, tak Eternals by zasloužili trochu času v posilovně.
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Vi je silná ženská postava udělaná správně. Wonder Woman a Captain Marvel by si měly psát poznámky. Ani romance mezi Vi a Caitlin není na škodu a není tam jen proto, aby si seriál odškrtl inkluzi gay postav. Jen tak dál.
Satan přichází (2016) (seriál)
POkud máte rádi temnjší seriály a nevadí vám zanadávat si na vyšší mocí která řídí váš život a určuje váš osud, je to ta správná volba. Další série by mě potěšila, tak uvidíme.
Lucifer (2016) (seriál)
Yes, vyplatí se na to koukat a nebýt otravného románku mezi Luciferem a Chloe tak je to dokonalé. Takhle by to chtělo méně romantických žvástů a více hlášek a cool scén kdy Lucifer předvádí svou temnou stránku. Snad se v příští sezóně dočkáme temnější atmosféry až tvůrci shlédnou Damiena :).