Recenzie (17)
Green Book (2018)
Neskutečně hezký film
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
úžasná animace..nejlepší spider-man od raimiho spider-mana 2. Hravě strčí do kapsy spidermana z MCU. Jsem rád že SONY značku pořád bere jako jednu z hlavních značek, ne jako pouhou výplň a fajn postavu do avengers.
Glass (2019)
Opravdu nechápu jako mentální poruchou režisér trpí ale jediné v čem je ještě horší než jako režisér je jako herec. Film je tak nudný že už sem se modlil za konec a konec je spíš k smíchu, jedna linka je horší než druhá ale musíte si to všechno vytrpět třikrát. dlouhé, nudné a opravdu hloupé
Tiché miesto (2018)
Byl by to skvělý film nebýt toho konce, poslední půl hodina film opravdu sraží že ho nejde brát važne. U konce se spíše smál
Taguj! (2018)
Pobavilo
Sicario 2: Soldado (2018)
Kdyby to nebylo sicario dal bych 4*. Ale dobré béčko. A benicio je skvělý
Úsmevy smutných mužov (2018)
A pak že v česku se netočí kvalitní filmy.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Řemeslně krasně odvedená podívaná která baví a hezky se na ní kouká. Scény točené s opravdovými kaskadéry a užasné lokace se dnes už jen tak nevidí, oceňuji.
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Předigitalizovaná čínská verze čelistí pro děti
Venom (2018)
Doufam že nikdy nebude crossover se spidermanem. Ale jinak super komedie, hlavně diky Hardymu