Posledné recenzie (55)
Ženy v pokušení (2010)
Hodnotit zhruba jen první půlku, tak dám určitě nejmíň o jednu hvězdičku více. Hlavně Kubařová se mi velmi líbila, třeba v tý kavárně měla nádherný úsměv. Někde v druhý půlce se to najednou začalo zamotávat, komediální situace vyúsťující spíš do trapných situací a celý ten děj by bylo nejlepší v tu chvíli zabrzdit a směřovat někam jinam. Zcela objektivně, film si určitě najde svoji skupinku diváků a třeba i velkou skupinku, ale já do ní rozhodně nepatřím. Ke konci to všechno už na mě bylo přece jenom trochu moc.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Scénář tohohle klenotu by měl být povinnou četbou jak pro základky a střední školy, tak i pro vynálezce, spisovatele, malíře, fyziky, lyžaře a filosofy;) Inteligentní, vtipný film stejně jako všechno ostatní od Cimrmanů. Víc to snad ani není nutno rozebírat.
Poslanie (2001)
Van Damme rozdává a občas i přijímá rány, Van Damme jezdí v autě o trochu větší než povolenou rychlostí, Van Damme působí na opačné pohlaví svým nezdolným charakterem... Teď sám nevím, jestli píšu jen o tomhle, nebo o všech filmech s tímhle pánem rozštěpu. Van Dammův vrchol byl hned na začátku, Poslání už je z pozdější doby, kam taky zapadá mezi další ne zrovna moc kvalitní filmy. Jediná novinka je menší obšlehnutí filmů typu Indyho, ne však kvalitou. Na druhou stranu chápu, že fanouškům Van Damma se tenhle snímek může líbit právě proto, že svou podstatou je to takový klasický Van Damme.