Recenzie (1 493)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Přehlednější akční pasáže, šílenější, ještě větší porce hlášek, další akční legendy a přijatelný příběh. Dvojka je upgrade minulé sleziny a vždy si ji pustím z celé trilogie nejraději.
The Sadness (2021)
Minimalistické, přímočaré a rychlé. Musím smeknout nad prací makeup umělců. Ale pro mě tento snímek nic jiného nenabídne. Nikdy jsem nepropadl gorefestům a nejspíš se to ani nezmění.
Zodiac (2007)
Film, který svým přístupem a velkou stopáží odradí či nesedne velkému počtu lidí a je to pro mě zcela pochopitelné. Neustále časové posuny někdy dost ruší. Když k tomu přidáte, že většina "akčnějších" pasáží se odehraje v první třetině filmu a pak se sleduje zoufalý, vleklý a zdrcující pokus o dopadení, dostane ne příliš přívětivý divácky snadno uchopitelný snímek. Bavila mě vyšetřovací procedura, kdy se pár jedinců snaží poskládat možný celkový obraz. Trvá to roky, ničí rodiny i psychiku zainteresovaných stran. A konec se stejně zdá v nedohlednu. Přesto život plyne dál a spravedlivost se nechce snadno ukázat. To dokáže zásadně ovlivnit vyšetřovatele. Zodiac je divácky dost náročný film, ale když si v tom najdete podstatné linky, dokážete si užít výborné herecké výkony a precizní filmařinu. 70%
Na mušce - Don't Get Eaten (2022) (epizóda)
Už se z toho stal pouze nepřehledný, bezcílný, nudný bordel, který chce jen šokovat, ale nemá na to ani zdaleka stejnou sílu jako dříve.
Na mušce - Just Dunk Me (2022) (epizóda)
Velmi iritující epizoda. Hromada blábolů, rádoby vtipných momentů, budování něčeho, co už dávno ztratilo směr či kontakt s původní idejí. Už se jenom uměle natahuje, což je smutné a nepotřebné.
Metaloví lordi (2022)
Milé, srozumitelné, s nějakým tím posláním, které vás v průběhu úplně nezardousí svou nešikovností. Vyprávění by si zasloužilo ještě nějaké přeleštění. Herci potěšili, objevilo se i známější cameo. Celkově dostatečně odlišný high school příběh pro jedno zhlédnutí. 60%
Pravdivé lži (1994)
Zábavná akční jízda od začátku do konce.
Ako som spoznala tvojho otca - Načasovanie je dôležité (2022) (epizóda)
Highlightem epizody i celé sezóny je cameo postavy z HIMYM. To o kvalitách první řady v lecčems vypovídá že?
Ako som spoznala tvojho otca - Ulica Jay (2022) (epizóda)
O něco vážnější tón tomu sedl velmi dobře. Pořád to není kdovíjaký zázrak.
Ako som spoznala tvojho otca - Dokonalý zásah (2022) (epizóda)
První zásadnější polibek v příběhu. Jak se to vyvrbí?