Recenzie (1 475)
Ako som spoznala tvojho otca - Ulica Jay (2022) (epizóda)
O něco vážnější tón tomu sedl velmi dobře. Pořád to není kdovíjaký zázrak.
Ako som spoznala tvojho otca - Dokonalý zásah (2022) (epizóda)
První zásadnější polibek v příběhu. Jak se to vyvrbí?
Ako som spoznala tvojho otca - Rebelka Rivka (2022) (epizóda)
Banda se opět rozdělila na tři skupiny a dohromady nevymyslela zhola nic zábavného.
Atlas mrakov (2012)
Technická stránka filmu je parádní. Příběhy, které vás upoutají jsou propracované, s myšlenkou a dostatečnou hloubkou. Ale pokud do jednoho celku zakomponujete tak protikladné žánry a uchopení, musíte zákonitě narazit. S výsledkem jsem velmi spokojený, neboť mi většina příběhů sedla. Užil bych si to přesto daleko více, kdybych se některých zbavil. 70%
Terminál (2004)
Lidské, zábavné, trochu přeslazené a celkově pozitivní a příjemné. Tom Hanks umí dokonale ztvárnit tyto typy obyčejného dobráka.
Tempbot (2006)
Další variace Chappieho tentokrát ve verzi kancelářská krysa.
Praetoria (2017)
Vydařená animace, ale opět příliš krátká na to, aby ve vás něco pořádného vyvolala. Oblek je však zdařilý, o tom žádná.
Zygota (2017)
Stísněný prostor, Dead Space estetika a snaha o záchranu z nemožné situace. Provedeno precizně, na celovečerák bych se s radosti podíval. Nic převratného nečekejte. Ten Alien by Neillovi ale slušel, ne že ne.
Gdaňsk (2017)
Výborná prezentace grafického umu tvůrců. Toť vše. Slušela by tomu aspoň nějaká příběhová linka, takhle je to vážně jen ukázka technologie.
Kapture: kobylky (2017)
Popisek vám dá vědět, všechno důležité. Není to příliš zábavné, animace je fajn.