Posledné recenzie (21)
King Kong (1976)
Srdcovka z dětství.:D :D
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Zklamání...Mám rád konga od Jacksona, stejně tak Konga od Guillermina z r.1976 který je pro mě srdcovka z dětství. Zbytečně velký digibordel, přeplácaný a tupý příběh. Je to sakra škoda..(((
Doktor Strange (2016)
Ohh...krása. Je to pěkný, je to barevný, spoustu kouzel a hlavně Sherlo...vlastně Strange, Doktor Strange..:D :D :D