Obľúbené seriály (9)
M.A.S.H. (1972)
Tento seriál ma pripravil o pár známych a kamarátov. V čase prvého vysielania - a že sa vysielal sakrametsky dlho, so mňou nebola rozumná reč, nebrala som telefóny a odmietla som vzďaľovať sa od televízneho príjímača. Kamarátšofty asi nestáli za to, keď to neprežili. Zato MASH prežíva 40 rokov a stále je svieži, vtipný, dojímavý, protivojnový, skvelý, úžasný, neodolateľný....../doplň ďalšie eufemizmy podľa vlastného želania/. Na rozdiel od ostatných seriálov má niečo, čomu sa hovorí duša, a dá sa pozerať stále.
Mestečko Twin Peaks (1990)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Hnusné, sexistické, šovinistické, politicky nekorektné.....bohovské. U tých dvoch by som si nedala ani prišiť gombík na kabát.