Recenzie (249)
V Bruggách (2008)
"Myslels, že nic neudelam, když tu stojiš jak debilní Robert Powell!"... "Fuckin Bruges"... Jeden z najlepších dialógových filmov. To bola proste dokonalosť a keď na scénu nabehol Harry tak genialita. Skoro lepší ako Amon.
Macík (2012)
I love you Ted!
Karanténa (2000) (TV film)
Preboha... Horibl-teribl!!! A tie triky, no katastrofa.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Najlepšie odreagovačka akú poznám, nikdy nesklame!
Der Traum (2011) (amatérsky film)
Konečne príklad toho že amatérsky nerovná sa trápny. Uveritelné výkony hercov, hlavný týpek čistý Edward Norton Senior a hudba sa lepšie nedala ani vystihnúť. Je to na hranici 4*/5*.
Matrix Reloaded (2003)
O koulilincek slabšie ako jeho štartujúci predchodca ale tu sa nam aspoň NoeONE predvedie v plnej paráde. Mr. Smith mi v tomto diele prišiel zbytočný a dopočtu ale Weavingov neni nikdy dosť! Trošku je to hala bala čip čap čep ale pohodička inak. Dialnica luXus, Bellucci luXusne jebatelná (ach ta prdelína mmm) a tak dále a tak dále...
Matrix (1999)
Scifi jak má byť! Jedno z najlepších čo som videl! Bola to pecka! Je to pecka! Navždy to bude pecka! Bodka.
Diktátor (2012)
"Dont touch it, dont touch it. You dont have to touch it."
Americký gangster (2007)
Takto to má byť! Pravá, nefalšovaná, plnokrvná gangsterka so všetými svätými gulami resp. varlatami. Ridley raz si hore raz si dole tak sa mi zdá ale toto ti vyšlo na plnej čiare. Traja ťahúni, to jest Denzel, Russel tiež výrazný Josh Brolin v plnej paráde. Príbeh o najčestnejšom poldovi pod slnkom a černocha ako lídra drogového priemyslu a ten koniec... no proste epické a jak vravia frantíci- bchavúchne!!! PS: musíte vidieť JEDINE spešĺ edišn!
Žena v čiernom (2012)
Dojem? Infarktové lakačky, bezdetným tvorom po 50tke to neodporúčam a nebojácny Dano Poter v celkom, konečne dá sa povedať, vydarenom horrore! Dočkal som sa príbehu, pokakania a nadmieru lakačiek, ktorych mohlo byť o polku menej a tižšie!!! Mať po ruke toho debila režiséra ja ho tak dobijem za tie tiche dialóge a chochotne hlasne zvuky! Debilkovi tak či tak dávam 4 posraté stars...