Recenzie (249)
21: Oko berie (2008)
Nato, že ide len o karty som bol celkom v napätí celý film. Skvelý Kevin Spacey nám ukázal kvality a ako odrbať kasína v počítaní kariet.
Kniha prežitia (2010)
Toto fakt neni ono keď človek "číta"bibliu a cestuje a náhodou stretne týpka čo ma o ňu zaujem. Potom sa stane na chvíľu nepriestrelným a všetko dopadne ako má. V žánroch by to trebalo doplniť že málo vydarené fantasy.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Ked Caesar na mňa vyblafol "no" a "caesar is home" tak som s otvorenu papulu kukal do monitoru. Ani najvycvičenejší opičiak na svete by to nezahral lepšie ako Serkis. Ten ma samizda všetky pohyby v sebe od narodenia. Opičácke až po glumovské. Som zvedavý čo nám v budúcnosti ešte ukáže.
Srbský film (2010)
Je to tak perfektne remeselne dokonalé, že si to už vživote nepozriem. To jediné viem s istotou povedať a toť vše...
Sin City - mesto hriechu (2005)
Kto videl Pulp Fiction tak vie, že z tohoto filmu citiť Tarantinovu ruku. Pačila sa mi brutalita, ktorá nás sprevádzala nonstop celý film. Pačil sa mi ako zahral Wood s Rourkom svoje postavy. Je to jeden z tých čudesných filmov.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Čerstvy príchod z kina a vyzerá to byť jedna z najlepších Prcičiek. Všetci maximálne bavili hlavne Stifler a Jim. Stifler si našiel svoju "životnu" lásku a všetci sme boli štastní.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kvalita na entú by Tarantino. OST♫ 4/5 Príbeh 5/5 Výkony 5/5 Napätie 4/5 Humor 5/5 ... 95%
Vtedy v Amerike (1984)
Skrátenú verziu sa vám ani neoplatí pozerať lebo je to takÝto veľký bulšit. Ale ak si najdete počas riadneho teplého dňa čas 4 hodiny bez cikania, kakania a pustíte si tú najdlhšiu verziu aká existuje, tak od štastia a rozkoše uvidíte, čo sa stane. Toto je ten pravý film s iskrou majstra Leoneho. Špageťáky sú špagetáky, ale navždy bude tento snímok jeho veldielo rozkošné! OST♫ 4/5 Príbeh 5/5 Výkony 5/5 Napätie 4/5 Humor nebol ... 90%
Donnie Darko (2001)
Pre mňa uplne priemerný film aj keď v tomto filme je sieť mojich fejvorit žánrov, nechytilo ma to hlbšie, škoda. Čakal som veľa a nie a nie....
Maniac (2011)
Dosť zaujímavé a celkom originálny koniec.