Posledné recenzie (6)
To Kapitola 2 (2019)
Víte co? Já jsem z toho nadšená. Dokážu pochopit, že je někdo zklamaný, protože to není děsivé, nebo moc zdlouhavé, zdánlivě se tam často nic důležitého neděje, ale pravda je, že taková je knížka. Já vždycky TO považovala za krásný letní dobrodružství party dětí/dospělých s pár strašidelnějšími momenty a to jsem v obou filmech dostala. Četla jsem, že si hodně lidí stěžuje na příliš flashbacků, ale upřímně, já dětskou partu milovala, herci byli vybraní naprosto dokonale a ta chemie mezi nimi fungovala na 1. Takže já si každou vzpomínku z minulosti užívala. Za mě je to povedené zakončení této kultovní záležitosti.
Panství Downton (2010) (seriál)
Tak tento seriál jsem zvládla zhlédnout během 14 dnů. Nestává se mi často, abych seriály sledovala v takové rychlosti, takže to je jasné plus pro Downton. Postavy jsou skvěle napsané a zahrané (pořád se nemůžu rozhodnout, kdo je můj favorit - nejspíš Mary, ale Maggie Smith je nezapomenutelná), i když obešla bych se bez té podobnosti s Hrou o trůny ohledně nečekaného umírání postav - poslední vánoční speciál!! 1. série jednoznačně nejlepší, ovšem stejně se na tu čtvrtou těším. Zpět to krásného starého sídla, který čím dál víc ovládá modernizace a měnící se doba.
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
Co k tomuto počinu dodat - tři moji oblíbenci v hlavních rolí, vše řídí geniální Joss - pro mě zaručený úspěch. Teď se jenom budu modlit, aby Joss přes svoji momentální obří vytíženost si přeci jenom našel chvilku času na pokračování, jak se původně slibovalo.