Obľúbené filmy (9)
96 hodín (2008)
Počiatok (2010)
127 hodín (2010)
Parádna réžia v podaní Dannyho Boyla za ktorou nezaostala ani skvelo urobená hudba a vynikajúci herecký výkon Jamesa Franca . Po tom ako som už videl mnoho filmov nakrútených podľa skutočnej udalosti môžem dať konečne takémuto filmu, ktorý ma milo prekvapil 5 hviezdičiek. A v zápätí môžem dodať, že je určite najlepší film ktorý som doteraz videl.
Zdrojový kód (2011)
Balto (1995)
Určite jedna z najlepších rozprávok koré som videl skvelá hudba a réžia jednoducho nemám čo dodať.