Obľúbené seriály (10)
Čo robíme v temnotách (2019)
SpongeBob v šortkách (1999)
Black Books (2000)
Miranda (2009)
Po shlédnutí prvních dílů třetí série musím změnit hodnocení z 4 hvězdiček na 5. Každý díl zaručeně obrečím (smíchy). V člověku sice tiká pocit, že je to trapné a že se hlavní hrdinka chová iracionálně, ale o tom to vlastně je, a když to přijmete budete se královsky bavit. Miranda je prostě bomba.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
Neuvěřitelné dávky ironie, sarkasmu a Británie. Jak tohle můžou vymyslet lidé s takovým vzděláním.... Bravo!
Hannibal (2013)
Walking Dead (2010)
Dávám pět hvězdiček, protože na seriál se zombíky jsem se těšila od té doby, co jsem ve filmech zaregistrovala jejich občasnou přítomnost. Souhlasím sice, že tohle všechno už jsme někde viděli, ale přiznejme si, co ještě ne?! Se zombíky, je přeci linka už předem daná! Tohle navíc opravdu není žádné béčko. Děkuji pane Darabonte! Pokračujte dál! Doufám, že tenhle seriál neskončí na pohřebišti jako mnoho dalších vynikajících seriálů...
Sherlock (2010)
Geniální seriál, není možný, aby se tohle někomu nelíbilo. Prosím prosím, další díly.
Flight of the Conchords (2007)
Ne, že bych zrovna vyhledávala zpívání ve filmech, natož v seriálu. Ale s písničkami jako "Too many dicks on the dancefloor" nebo "Epileptic dog" si mě okamžitě získali.