Recenzie (47)
Hrob světlušek (1988)
Domo arigato gozaimas
Šepot srdce (1995)
Skvělá Shizuku, roztomilý kocour Měsíček, magický Baron Humbert von Jikkingen a k tomu chytlavá melodie Take Me Home, Country Roads . . . . prostě nádhera.Sayonara!
Smrť panien (1999)
Krása je strašlivá věc. Ďábel v ní zápasí s Bohem a bojištěm jsou lidská srdce.
Kousek nebe (2005)
Ale jo, příjemné to bylo, asi ne pro Luboše, ale pro mě určitě.
Naši furianti (2006) (divadelný záznam)
Tuto hru jsem viděl před rokem v Národním divadle a byl jsem velmi mile překvapen, parádní dialogy a zejména vystoupení všech hlavních představitelů mě neskutečně nadchlo.Hold není nad starou dobrou klasiku :)Takže celkový dojem za **** a půl*.
Hľadám Amy (1997)
Na světě je jenom jedna děvka.Jedna děvka mnoha tváří.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Uff, něco tak famózního jsem dlouho neviděl.Takový herecký koncert jaký předvedla trojice Crowe, Spacey, Pearce se jen tak nevidí. Určitě by si někdo z této trojice zasloužil oskara, ale k mému překvapení to byla pouze Kim Basinger, ale za co ví asi jen pánové s akademie
Biela smršť (1996)
Vůbec nechápu proč tak nízké hodnocení, Ridley dokázal skvěle zachytit vývoj a změny chování chlapců. Jak už zde trefně napsal fugazi ''Když dá někdo míň než 3* tak ať se jde léčit''
Krutá rasa (2006)
Svižné béčko, které bohužel kazí spousta nelogických věcí a především špatné herecké výkony.Od začátku mě neuvěřitelně vytáčel Noah, svými trapnými vtípky za které byl také náležitě odměněn. :) Šlo z toho dostat o hodně více, ale jelikož to byl první počin Mastandrea tak . . .Označení horor není tentokrát na místě, jedná se spíš o thriller na který si už určitě tv nova brousí zuby :)
Univerzálna upratovačka (2005)
První polovina velmi dobrá, ale postupem času film ztrácí tempo a neskutečně se vleče.Původně jsem se chystal dát 4 hvězdičky, ale druhá půlka filmu mi přišla hodně slabá a o konci ani nemluvě.Ale i tak se jedná o příjemnou oddechovku, která pobaví.