Recenzie (349)
Hra (1997)
Fincher je pro mě osobně nejlepší režisér,prostě mě jeho filmy opravdu oslovují a baví. Hra je další z nich. Samozřejmě divák musí odpustit filmu určité prkotinky,jako : Jak je možné že se při těch všech nástrahách Nicholasovi nic nestalo,jak dokázali aby vždy udělal,dopadl atd. kam potřebovali.Detaily,detaily a zase detaily.Jenže co? Film je to opět parádní :-)
Million Dollar Baby (2004)
Jako velký fanoušek boxu jsem na film čekal natěšený jak málé dítko.No a ikdyž film boxerských scén neobsahuje tolik jak bych si přál,film ve mě nechal nesmazatelnou stopu.Emocionálně hluboký zážitek.
Doktor od jazera hrochov (2010)
Co to kujva zase bylo? Nejsem zarytý odpůrce Trošky a u Slunce ,seno..... jsem se dobře bavil ,ikdyž je to natočeno katastrofálně ,je to sranda o nás Češích.Ale tohle byla opravdu hovadinka
Forrest Gump (1994)
Filmová nirvána a zároven svatý grál každého filmového fanouška.To nepotřebuje komentář to se musí vidět. Utíkej Forreste :-)
Kruh (2002)
Tak to byla jízda.Skvělý film s hutnou atmosférou a kamerou a v neposlední řadě i solidními herci. Vida jde to i bez vyhřezlých střev a mozků rošlapaných botou sadistického ,perverzního či jinak ujetého kreténa.
Podozriví (1995)
Tak tenhle film je jedna z mých srdcovek.Nestojí jen na závěrečné pointě jak by se mohlo zdát,viděl jsem ho několikrát a pokaždé jsem se maximálně bavil.Pro takové filmy se vyplatí žít :-)
Hory majú oči (2006)
Tak odkud to vzít? Tak za prvé jsem se ani trochu nebál ,což bych u hororu očekával. Za druhé mi to přišlo chvílema spíš k smíchu.A za třetí hektolitry umělé krve dobrý horor nedělají.Škoda
Gladiátor (2000)
Výborný film s výborným Crowem .Ikdyž tempo kolísá stále jsem zaujatě sledoval a tak to má být .Vizuálně výborné a zvuk DTS na kvalitním domacím kině prostě boří dům
Seriózny muž (2009)
Na tento film jsem dlouho čekal a protože mám filmy bratří Coenů rád očekával jsem mnoho. Bohužel zklámání bylo velké.Židovská tématika mě nazasahuje a jelikož je jí film nasáklý jak houba ,byla to pro mě velká nuda.Nesnížím se k lepšímu hodnocení jen kvůli jménu autorů a zároven zde některé jedince za vysoké hodnocení trochu podezřívám ze zaujatosti. Nebo je to má chyba a jen jsem to nepobral.
Predátor 2 (1990)
Kvalit a kultovosti prvního dílu nedosahuje,ale i tak solidně zábavný filmek.