Recenzie (1 872)
Úsvit (2020)
Taneční finále je nejvíc "nevim, jestli mačkat polštářek trapnosti, nebo slintat nad drzostí tvůrců" moment ever. Ale spíš to bylo to první. (solidní 3,5*)
Legenda o krabom kráľovi (2021)
Petr Čepek venčí kraba. Ebin.
Memoria (2021)
136 minut chození po světě a poslouchání BUM... to neni. Bohužel.
Stop Zemlia (2021)
Kamarádství, přespávačky... realita... Takže úplně mimo mě. No a přece. "Teen vztahovka" bez pytlíků na zvracení.
Cudzinec (2016)
Přestalo to bavit dřív, než to přestalo dávat smysl. Nebo naopak.
Modrá Honda Civic (2020)
Modrou Hondou Civic ke 13 jezerům
Apokalypsa v Las Vegas (2013) (TV film)
ne
Môj otec je šialenec (2012)
Píčovina.
Vtedy v raji (2016)
Když drama z Č. ráje/Adršpachu, tak jedině Třetí princ (ev. Someday You'll Return).
Hardcore Henry (2015)
❀radost❀