Posledné recenzie (109)
Heart no kuni no Alice: Wonderful Wonder World (2011)
Jakási inovace Alenky v říši divů? "Zneužití" mých oblíbených charakterů do vlastního příběhu je pro mě vždy velmi atraktivní. Bohužel film je jen jeden velký chaos. Na začátku rychlé shrnutí a představení postav. Pak už se říše zázraků ukáže v celém svém světle, protože nic zázračně nedává smysl. Stále přemýšlím, jestli měl film vůbec nějaký příběh nebo se skládal jen z nedostatečně propojených scén...
Amnesia (2013) (seriál)
Příběh, který trochu zaměstná myšlení, protože téměř do konce neukáže co se děje. Zároveň je ale i nenáročný a vhodný, pokud se chce člověk jen tak zrelaxovat. Zajímavá symbolika karet. Děj má spád. Seriál spíš pro holky. Chápu, že kdo je na uječené prsatice toho tohle anime brát nebude. Za mě mezi 3-4 *
Dogs: Bullets & Carnage (2009)
První díl nic moc, od druhého mě to začalo bavit a když bych začala hltat příběh, tak konec :S Spád děje i délka episod ideální, ale chtěla bych jich víc...
Posledný denníček (2)
怖いね
Neposlouchat, když někdo přijde usmívající se slovy "půjdeš s námi do kina" >.<