Posledné recenzie (32)
6 underground: Tajné operace (2019)
Už dlho som nevypol film po prvých 10 minútach.. Ľutujem len, že som to neurobil skôr. Nezmyselná akčná naháňačka po Florencii, hlúpe reči, toto sú akčné filmy alá Netflix?
Hackerville (2018) (seriál)
namet ma zaujal no cakal som troska profesionalnejsie spracovanie temy :(
Pomsta (2017)
Uplna strata casu, jednu hviezdicku na vyse som dal caji za zadok ;)