Recenzie (188)
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Proč jsem nešla na medicínu?
Voda pre slony (2011)
Věřím, že knížka může být krásná, ale film je o ničem. Pattinson mě nepřesvědčil, že umí hrát, Reese k němu chyběla ta pověstná chemie a Waltz sice záporné postavy umí dokonale, ale být vdaná za takového blázna, taky se zamiluju do prvního, který mi zkříží cestu. Film byl první hodinu nudný a tu druhou až příliš průhledný. Víc, než průměr, si nezasloužíte, milí zlatí. Čekala jsem mnohem víc.
Super (2010)
A já se tak těšila... Co to proboha bylo? Párkrát jsem se zasmála, ale na Wilsona se nedalo koukat, a ačkoliv mám Ellen Paige moc ráda, její postava mi byla taky krajně nesympatická. Oproti Kick Ass je to jedna velká šaškárna a hvězdné obsazení na tom nic nemění.
Glee (2009) (seriál)
Protože Lea Michele je mi krajně nesympatická a nemám ráda předělávky. Tím spíš, když se pak neúnavně hrají půl roku v kuse v rádiích.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Ne(po)bavilo mě to. Co víc dodat?
Po sexe (2007)
Začátek slibný, prostředek nudný, závěr výborný. Víc, než 3* si to asi nezaslouží, ale nelituju, že jsem se do toho pustila. Nenáročná oddychovka, která neurazí.
The Go-Getter (2007)
Hodně zajímavý film. Já vlastně ani nevím, jestli se mi líbil, nebo ne. Příběh byl hezký, takový jemný, milý, ale místy nudný, nezajímavé a zbytečné scény, zmatená kamera... Kdybych měla časem změnit hodnocení, asi by bylo nižší, než vyšší. Z toho důvodu, že za chvíli ani nebudu vědět, o čem to vůbec bylo.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Jo, dobře. Herci výborní, super výkony, zajímavý příběh, ale to všeobecné přehnané nadšení nesdílím.
Spolubývajúca (2011)
Nejlépe se asi kouká na Minku Kelly (vzhledově, ne herecky), kvůli které bude u obrazovek či pláten slintat nejeden chlap. A my ženské můžeme jen tiše závidět. Co se filmu týče, hodně velká slabota.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Já jen čekám, až nabídnou roli mně, když už tam hraje každej...