Recenzie (188)
Ondine (2009)
Nudné. Velice nudné. Celý film jsem čekala, že se něco pořádného stane a ono pořád nic. Taky se to tam hemží naprosto zbytečnýma scénama a Colinův falešný přízvuk jsem nemohla přenést přes srdce.
Manny & Lo (1996)
Tento film se ke mne dostal asi jako k trinactilete dospivajici divce, takze ted k nemu naprosto vzhlizim. Sama nevim, proc me tak zaujal, ale opravdu moc se mi to libilo i o pet let pozdeji.
Rad nešťastných príhod (2004)
Parada, parada, parada. Tento film mel na me takovy zvlastni efekt. Zustava mi v pameti jeste opravdu dlouho. Pro deti to ale bude asi neco jako The peanut butter solution ... mensi nocni mura.
I Love You Phillip Morris (2009)
Vzhledem k tomu, ze nemam rada Jima Carreyho, tak koukejte, jak krasne hodnotim. Opravdu se mi to libilo. A dokonce jsem jim tu lasku verila...
Kajínek (2010)
První režisérský počin pana Jákla musím ohodnotit velice kladně. Dokonce jsem ve filmu Kajínkovi držela palce, ať z toho vězení uteče, než si pro něj přijdou. Ale v žádném případě z něj neudělali neviňátko, čeho jsem se bála asi nejvíce. Kdyby se film neinspiroval skutečným příběhem velice známého českého vraha - nevraha, asi bych byla překvapená ještě mileji, vzhledem ke všem těm zvratům a napětí. Taky musím zmínit velmi reálně vypadající milostnou scénu Alice Bendové a hlavního představitele. Na český film opravdu paráda!
Sex v meste (1998) (seriál)
New York city? S tím mám spojenou jedině Carrie. Vystylovaná, úžasná, vtipná, chytrá, i když pořád naivní, co se týče chlapů. Asi jako každá z nás.
Priatelia (1994) (seriál)
Byla jsem nucena zvýšit hodnocení na plných 5*, protože jsem v Anglii začala sledovat Friends úplně od začátku bez českého dabingu. I když jsem vždy měla za to, že patří mezi vcelku povedené, po návratu do ČR a puštění televize, kde zrovna opět začali dávat tento seriál, jsem bleskurychle změnila názor, protože se na to jinak, než v originále, opravdu nedá koukat. Věřte mi. Spousta hlášek, skrytých vtípků a vtipů s velkým V, které vás nechají ležet pod stolem s křečí od smíchu... myslím, že už nikdy nikdo nenatočí lepší sytcom, než je tento. A nehádejte se.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Ach, jaká nádhera. Pro romantické duše jako dělané a neromantické jako mě, to dojme taky. Rachel a Eric se hledali, opravdu. Výborný námět.
Sherlock Holmes (2009)
Samozřejmě, že jsem od tohoto trháku čekala víc. Co však film zachraňovalo, byly herecké výkony perfektních herců v čele s Downeym a slaďoučká McAdams jim jen taká do noty. Co se týče dějových linií, tak jsem se ale bála, že nedokoukám.
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Asi nepochopíte, když nevidíte do duše Holly Golightly. Té zvenčí sexy vtipné a ztřeštěné holčičky, která touží po pravé lásce a najít konečně samu sebe. A nepojmenovaný kocour je jen odrazem toho, čím je ona. A na to, že se Audrey vždy bála toho, že neumí ani hrát, ani zpívat, tady na jedničku zvládla obojí. Krása.