Recenzie (139)
Requiem za sen (2000)
Velmi psychiky náročný snímek. Přechází se zde z počátečního optimismu, kdy si člověk drog jen užívá do období (zima), kdy je člověk v totálním zoufalství a nás tím táhne film sebou do propasti...
Disturbia (2007)
Snad jen, že vrah se nemusel, tak mile usmívat a kam se vytratila dcérka, když probíhalo hlavní rozuzlení?? Inak parádní thrillerový mráz.
Autá (2006)
Nádherná pohádka, kde i muchy jsou auta... :-)
21 gramov (2003)
Sice jsem byl na začátku trochu zmaten, ale postupem času jsem si ty střípky dal dohromady během tohoto dvouhodinového psychicky náročného snímku.
Nožnicovoruký Edward (1990)
Nejdojemnější vysvětlení na téma: "Proč sněží?"
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Tenhle film je svižný a vtipný ve všech směrech, aneb jak má vypadat pravá romantická komedie. Vůbec není na škodu, když se v jednom filmu odehrávají dvě dějové linie. Nemůžeme být přece jen obyčejní diváci. Jinak Evě to jako vždy moc sluší a Will je opět pan herec! > 90%
Evan Všemohúci (2007)
Na to, že kritika byla až moc ostrá, tak šlo o velmi přijemnou rodinnou komedii, která nevybočovala z amerického standartu radostného konce a objímání...
Americká krása (1999)
Ani po opakovaném shlédnutí neutíchá zážítek z těchto dramatických (pro někoho obyčejných) údálostí života. Zvlášť úžasný nápad je, když Lester vypráví dál svůj příběh i po své smrti.
Rabbit (2005)
Na to, že je snímek animovaný, tak opravdu silná psychárna s anglickými slovíčky...
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Nádherné završení celé ságy, kde se pohadkově zase ukáže, že zlo nad dobrem prostě zvítězit nemůže. A při tom se vyřeší i nějaké rodinné záležitosti. :-) Po kompletním shlédnutí ságy musím konstatovat, že STAR WARS je ta nejkrásnější pohádka pro dospělou, ale v dnešní době i dětskou generaci a doufám, že se na tuhle ságu NIKDY nezapomene! Nechť vás síla provází! (May the force be with you!)